donderdag 23 augustus 2012

Shoplog Emmen !

Vorige week vrijdag ben ik met een vriendin naar Emmen geweest, omdat we daar vlakbij op vakantie waren en we wouden wel een dagje te shoppen!
In Emmen heb je heel veel leuke winkeltjes, en het centrum is een soort van overdekt winkelcentrum. Je hebt de V&D, H&M, C&A, coolcat, six, only, the sting, vero moda, pieces, sacha en nog veel meer! Ik heb best wel veel uitgegeven omdat ik geld had gespaard haha!


- 2 ringen, 1 indianenring van de six, en een tweevingerring met sterretjes van de C&A
- 2 jeans, 1 witte (met riem) van de coolcat, en 1 zwarte van  de H&M.
- 3 blousjes, 1 witte (doorschijnend) van de Only, 1 zwarte van C&A, en 1 beige van de Paris2Day.
- 2 simpele topjes, 1 van only, en 1 van Paris2Day.
- En nog zo'n soort ''voetbalbroekje'' van Adidas.
- 1 felroze trui van de Coolcat.

Ik koop bijna nooit dingen bij de coolcat omdat ik dat meestal geen leuke kleren vind, maar dit keer zag ik toch best wel leuke dingen, en bovendien was de witte broek afgeprijsd van €50 naar €15, een koopje dus!

Hier een paar foto's van mijn aankopen.

De ringen. 


En het blousje van de Paris2Day!

Het wittte blousje.
Ik kon geen meer foto's maken omdat de rest van mn aankopen in de was of in mn kast zit !

xxx Kelly.

2 opmerkingen:

Thank you brooo!