vrijdag 7 december 2012

Review | Hema Lipstick

Laatst heb ik een keer roze lipstick gekocht bij de Hema, ik vond de kleur zo mooi en heb hem meteen gekocht.. Maar eigenlijk, heb ik nooit lippenstift op, dat zegt dus wel wat over de kleur!
Dit is de lipstick!
het '' oh zo '' saaie omhulsel.

de mooie kleur!

én... het eindresultaat. ( mijn rechteroog doet een beetje eng ) haha.


Het is een mooi roze kleurtje, en hij blijft lekker lang zitten dat is wel een voordeel! Het heeft wel een goede kwaliteit voor zo'n goedkope lipstick.. ik geloof dat hij rond de €3 was! Als ik het een cijfer zou moeten geven? een 8!

Ciao !

3 opmerkingen:

  1. Mooie lippenstift en een erg leuke kleur. Ik vind trouwens dat je een hele leuke blog hebt. Ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you brooo!