maandag 31 december 2012

REVIEW | Nail paint by Barry M

Lieve mensen (:
Donderdag kwam eindelijk mijn pakketje binnen, die ik vorige week zaterdag had besteld!
Oké, misschien duurde het niet zo heel lang maar voor mijn gevoel natuurlijk wel.
Het waren deze 4 beeldschone, fantastische, mooie, fleurig-gekleurde nagellakjes van het merk: Barry M.
Ik vind het zulke mooie kleurtjes!

De knalgele nagellak is gelukkig ook echt knalgeel, als dat niet zo was zou ik hem uit het raam gooien.. Of misschien niet, maar dat weet ik niet. 1 keer had ik een zogenaamd knalgele nagellak gekocht, en die was gewoon geel, terwijl hij neon geel moest zijn. Maar ach.

De lakjes kwamen in bubbeltjesplastic (!!) binnen! Met roze glimfolie eromheen! Dat vond ik nou echt origineel!

Op dat moment was er een vriendin bij me en we zijn meteen gaan lakken, wat doe je anders als je niets te doen hebt.. En gelukkig, de lakjes dekken ook nog heel goed! Mijn geluk kan niet op. (iets té overdreven. misschien). Persoonlijk vind ik de turquoise kleur het mooist, en die heb ik  nu ook op mijn nagels, wat op 1 van de onderstaande foto's te zien is.

Dit is 1 van de allerbeste lakjes die ik heb gebruikt in mijn 15 jaar oude leven, ik geef het een 9! 
Als de uitvinder Barry M heet?! Kan Barry M trots zijn.


1. Neon Green 140
2. Neon Yellow 215
3. Pure Turquoise 295
4. Berry Ice 308

De mooie turquoise kleur op mijn nagels.
Alvast een heeeeel gelukkig nieuwjaar gewenst aan mijn lieve lezers/lezeressen. X Kelly.




6 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi hoor! Gelukkig nieuwjaar alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes!
    De paarse lijkt me ook erg mooi.
    En nog een heel gelukkig nieuwjaar!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb je...

    Zullen we elkaar volgen?

    wimperextensions1.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleuren! :)Leuke blog.
    xoxo Gaelle
    myloverisfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your Nails Look Fab
    The blue Looks Gorgeous.

    I would appreciate it if you take some time out and visit my blog
    www.stylesfrillsandheels.blogspot.co.uk
    Claudia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you brooo!