maandag 17 december 2012

Shoplogje Oldenburg!

WAT?! Ik heb al 9 dagen niks geplaatst... OEPS!

Ik ben vorige week donderdag met school naar de kerstmarkt in Oldenburg geweest, daar moesten we allerlei mensen interviewen in het Duits, en dat viel best mee, zo moeilijk was het niet. Toen ons groepje klaar was met filmen, gingen we nog winkelen en ik had niet gedacht dat er zulke leuke winkels waren, oh my god.

Ik heb een nieuwe jas gekocht bij de promod voor €80,- hier komt nog wel een foto van maar die is nu kletsnat door de regen..

Ook heb ik een legergroen blousje met dingetjes op het kraagje bij de zara gekocht voor €30,- , dit vond ik best wel goedkoop want ik vind de zara soms best wel een dure winkel!

Ik heb ook nog een twee-vinger-ring met zo'n kruis gekocht, hij is matte zwart! Hij was mááár €5,- 
En ik voel me zoooo verschrikkelijk dom, want ik kan het draadje van mijn camera niet vinden. dit is niet leukkk! Oké ik zal wel even foto's op zoeken op het welbekende 'world wide web'.

Het is precies deze parka, de capuchon en het bont vanbinnen kan je er uithalen, zo kan
je hem ook gebruiken in de zomer! Heeel handig en zacht!

Deze ring in het zwart!

Het plaatje van het blouseje kan ik niet vinden, maar dat maakt niet uit! er komt nog wel een outfitpost van. 
Donderdag is er kerstgala, en ik heb eeen heeeele leuke jurk! Ciaao X

2 opmerkingen:

Thank you brooo!