vrijdag 11 januari 2013

Before I die I want to...

Cheeers to the weekend!
Vanochtend heb ik mijn bucketlist half geschreven onder een ongelooflijk saai uur Nederlands, met hulp van de plaatjes van weheartit, heb ik nu ongeveeeer 50% van de bucketlist af? hahaha, ik heb zo ongelooflijk veel dingen die ik wil doen voor ik doodga, oh mijn god! Hier een paar van mijn wishes.

Dit lijkt me zo leuk! Natuurlijk wel ijskoud, maar ik denk dat 1 nachtje
in dat hotel wel te doen is.. Je moet er wel helemaal voor naar Zweden.

Dat is natuurlijk nog beter dan in dat ijskoude hotel, lijkt me gewoon ongelooflijk mooi !

Oké, wie wil dit nou niet? Aaah die winkels daar, amazing..

Oké niet per se Florida, maar ik wil later gewoon in Amerika wonen, punt.

Echt fijn om geen limieten te hebben, hoelang je weg wilt en waar je heen gaat, bepaal je helemaal zelf.

Lekker romantisch!

Finland, super mooi land lijkt me het! Ik keek laatst een programma over dit land
en die natuur is gewoon schitterend, en wow zoveel meren!

Fijn weekend! Liefs, 



6 opmerkingen:

  1. Leuk! Er staan ook een aantal dingen op die ik ook graag een keer zou willen doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat is echt awesome allemaal :) Zou ik ook wel willen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'Oké niet per se Florida, maar ik wil later gewoon in Amerika wonen, punt.' IK OOK, heel graag haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, Amerika is gewoon zooo.... ja, ik weet niet hoe je het uit moet leggen, GEWELDIG. haha x

      Verwijderen

Thank you brooo!