maandag 25 februari 2013

Something about perfumes.

Parfums, je hebt ze in alle soorten en maten. Fris, zoet, zwaar, in de vorm van een doodshoofd, noem maar op! Iedereen heeft natuurlijk wel parfums, en ieder zijn favoriete parfums. Maar welke heb ik nou eigenlijk, en wat is mijn favoriet?

Someday by Justin Bieber, deze geur is echt heel lekker fruitig, maar dat is niet gek als je naar de samenstelling kijkt, someday is een mix van: peer, mandarijn, rode bessen, jasmijn, muskus en vanille. 

Dior addict eau fraîche, de naam zegt het natuurlijk al: fris water. Het is meer een frisse geur maar goed! Hij is wel wat aan de prijzige kant, maar 1 ding stilt het verdriet.... Alle lekker ruikende parfums zijn duur!

Gucci Guilty is een wat zwoelere geur, maar toch aangenaam. Het is een mix van  amber, patchoeli, perzik, peper, mandarijn, geranium en verschillende bloemen.

Lady Gaga fame, dit is een hele mysterieuze parfum. De vloeistof is zwart, maar als je hem opspuit is hij transparant. Tot nu toe, heeft nog nooit iemand vertelt hoe dit kan. Maar ook dit is een lekker zoete geur, maar wat zijn de ingrediënten? Dit meld de site van douglas:

Duistere noten: Geïnspireerd op tranen van belladonna en zwarte nevel van wierook
Sensuele noten: Abrikozenpulp en een samensmelting van saffraan en honing
Lichte noten: Geperste tijgerorchidee en Arabische jasmijn


Beyoncé heat, lekker zoet maar niet al te zoet! Dit is sowieso mijn favoriet!



Ook heb ik nog een paar parfums van de action, kruidvat. En ook nog een snoopy parfum (ooit eens gekregen voor mijn verjaardag) Deze geur is zoooooooo hemels! Maar wat is jouw favoriet? Laat het me weten in een reactie.
(Ik weet dat alle kleuren, lettertypes niet met elkaar kloppen. Maar dat komt door kopiëren van stukjes tekst, sorry daarvoor!)

Liefs, Kelly

1 opmerking:

  1. My favourite is Gucci Guilty! I am following you on GFC, would be very happy if you did the same! Maybe you also wanna follow on facebook and bloglovin? Let me know!I am also hosting a giveaway. Kisses <3<3

    Love sushi and fashion
    Facebook page

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you brooo!