vrijdag 31 mei 2013

Yo Menschen!

Yooooooooooooooooooo.
Ik ben zo blij want mijn examens zijn voorbij.
Oké, al sinds maandag want toen had ik economie maar dat maakt niet uit!

Maarrrrrrrr nu is het wachten tot 12 juni, want dan komt de uitslag! Spannond. hahaha.
Hebben jullie me ook gemist? Nee? Oke, maakt niet uit! Maar vanaf morgen heb ik weer genoeg tijd om posts te schrijven.

En hoe gingen je examens Kel?
Ja, goede vraag, ik weet niet wat ik er van moet denken! Sommige vakken heb ik heel goed gemaakt zoals Frans, Duits en aardrijkskunde. Maar oh god, wat gingen Nederlands, Engels en economie slecht zeg! Ik heb bij die drie examens ongeveer een 5,5 gehaald. So we'll seeee.

Maar op Frans en Duits heb ik tussen een 8 en 9 gehaald dus 1 onvoldoendetje kan ik nog wel compenseren, haha!

Slecht Kel!
Hmmmm jaaa weet ik thanks!

Wat ga je morgen posten?
Dat is een verrassing hoor, dat zie je vanzelf! (: (:

Image of the day met een heeeeeel hoog AAAAAW gehalte.....

Toots!



Liefs, Kellsss

3 opmerkingen:

  1. Hahaha same here! Ik heb ook geen examens meer en krijg ook 12 juni de uitslag. Spannend! Engels en Nederlands gingen bij mij juist goed! Wiskunde ging echt TE SLECHT. Leuk dat je trouwens ook 2 talen hebt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je slaagt! Nu genieten van je vakantie (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat schrijf jij leuk. En hee, een poes! Wat een schatje. Ik volg je nu, als je wilt kun je ook een kijkje nemen op mijn blog en mij terug volgen?

    x
    theglittercompany.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you brooo!