dinsdag 13 augustus 2013

Mijn nieuwe muggenklapper!

De meeste van jullie zullen wel denken, wie schrijft er nou een artikel over een muggenklapper? Die is vast gek? Je schrijft daar toch geen artikel over?

Nou, dit is echt de leukste muggenklapper die ik ooit gezien heb.
Het is een soort pistool met twee handen die klappen en dan is de mug dood. En ja, dat klinkt heel onbegrijpelijk maar meer kan ik er niet van maken hahaha. Kijk maar naar de foto´s dan zal je het vast wel begrijpen.

Draai bij de rechter foto je hoofd maar even een kwartslag! (:

Ik heb hem gekocht bij de action en hij was maar 89 cent! Ik koop serieus nooit een muggenklapper, waarom zou ik ook? Dat doet mijn moeder toch? Nou ja, ik vond het gewoon origineel. Do not judge me please!

Raar iemand ben ik ook, een artikel schrijven over een muggenklapper.
See you later alligator!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you brooo!