dinsdag 20 augustus 2013

NYC Full metal jacket 002



Toen ik laatst de kruidvat in liep, en even bij de make up schappen ging kijken zag ik dit mooie gouden lakje van NYC staan! Zoals je ziet is hij het lakje meteen dekkend, want dit is 1 laagje. Het is dus geen topcoat zoals de meeste gouden lakjes die je koopt, en er is nog een voordeel, hij droogt namelijk heel erg snel!
Ook is hij ook nog eens lekker goedkoop, maar wat wil je ook met een budgetmerk als NYC? Als ik het goed heb kan je hem voor €2,49 kopen bij de Kruidvat en de Trekpleister.

Oh wat is dit weer een kort berichtje, ik moet echt leren lange verhalen te schrijven man. 
But for now I'll say bye bye bye.

7 opmerkingen:

  1. oh fijn! ik heb zelf een gouden nagellak waarbij ik minstens 3 lagen moet gebruiken :'(, goede tip deze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh wat een mooie kleur!
    Als ik jou was zou ik een keer investeren in een goede camera, dan gaat je blog denk veel vooruit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog!
    Ik heb je net gevolgd, zou je mijn blog willen volgen?
    beautyenzo-hm.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben meestal niet zo van metalic kleurtjes, maar deze vind ik wel mooi!
    Zullen we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je net gevolgd, zou je mijn blog ook willen volgen?
    missbeautyfreak.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you brooo!